Wie (goede teksten) schrijft, die blijft
Teksten schrijven. Veel mensen zien er tegenop of denken er juist te makkelijk over. De eerste categorie vindt het moeilijk (‘moet dat woord nou met een d of een t?’) en mede daardoor niet leuk. De tweede begint vol goede moed en denkt de teksten even uit de mouw te schudden.
Bij de eerste groep blijft content dan ook vaak op de plank liggen waardoor de websitebouwer niet verder kan en de lancering van de nieuwe website (keer op keer) uitgesteld wordt. Zonde, want wie weet hoeveel opdrachten of bestellingen u daardoor misloopt.
Vermijd clichéteksten
De tweede groep gaat voortvarend van start met ‘we zijn een jonge, dynamische organisatie’ en denkt uniek te zijn met ‘service die bij ons hoog in het vaandel staat’. Al snel raakt de inspiratie op en komen er meer clichés ‘op papier’. De website wordt weliswaar gevuld met content, maar of er iemand écht content over is…
Gelukkig zijn er mensen als ik voor zowel de eerste als tweede categorie. Ik help u graag met het (her)schrijven van teksten voor uw website, nieuwsbrief, blog, brochure, persbericht, redactioneel artikel, advertorial, flyer en alle andere schriftelijke communicatie-uitingen.
Bespaar u de moeite en frustratie en doe een beroep op mij. Ik voel me geroepen en (her)schrijf uw teksten met passie en plezier. En die relatief kleine investering betaalt zich sneller terug dan u wellicht verwacht.